לפני טיפול הלייזר הראשון: הכירו את המיתוסים על הסרות שיער בלייזר

שמועות, מיתוסים, אגדות אורבניות – לא משנה איך תקראו להם. הגיע אל אוזניכם מידע אודות הסרת שיער בלייזר שלא הצלחתם שלא לפקפק באמינותו? הגיע הזמן לעשות סדר במיתוסים ולהפריכם אחת ולתמיד:

הסרת שיער בלייזר יקרה. מאד

לא נכון, וכעת נסביר. רבים נסחפים אחר האשליה כי בהשוואה לשיטות אחרות, הסרת השיער בלייזר – יקרה. הסרת שיער בסכין גילוח לדוגמא, מבזבזת לכם המון זמן (זמן כידוע שווה כסף), היא מצריכה מכם להחליף סכיני גילוח בתדירות גבוהה ולרכוש קצף מתאים. "התענוג" הזה עלול לעלות לכם עשרות שקלים בחודש. התוצאה? במקרה הטוב, גופכם יהיה חלק לשלושה ימים ויהיה עליכם לגלחו שוב פעם נוספת.

עם הסרת שיער בלייזר אתם משלמים אמנם בפעם אחת סכום גבוה יותר על תוכנית טיפולים, אך בתמורה אתם מקבלים גוף חלק ו"פטור" מהוצאות חודשיות קבועות שלעולם לא נגמרות. הסרת השיער בלייזר משתלמת לכם יותר, גם כלכלית.

אחרי טיפול אחד כבר אפשר לראות תוצאות

נכון חלקית. הסרת שיער בלייזר היא תהליך הדרגתי. התוצאה מהטיפול הראשון היא שרואים נשירה וצמיחה חדשה דלילה יותר. כדי להגיע לתוצאות של גוף חלק, מוצעת לכם "תוכנית טיפולים", הנקבעת בהתאם לצבע העור, גוון השערה ומאפייני הצמיחה השונים.

הסרת שיער בלייזר? כאבי תופת!

לא נכון, אם משתמשים בטכנולוגיה החדשה SHR עם ידית קירור. מי שמתאר את ההסרה בלייזר כ"כאב תופת", ככל הנראה הסיר שיער מגופו בטכנולוגיות אחרות. אין כל ספק כי הטיפול שלכם היה נעים יותר ללא מגע הלייזר "המכה" על גופכם. עם זאת, המרחק מכאן ועד כאבים עזים בזמן הטיפול – גדול מאד. נרגיע ונאמר כי גם אם אתם בעלי רגישות גבוהה לכאב, אין לכם ממה לחשוש.

הצלקות שמשאיר הטיפול לא שוות גוף חלק

הסרת שיער בלייזר הינה שיטה בטוחה להסרת שיער אך קיימת סבירות לתופעות לוואי. יחד עם זאת, השימוש בטכנולוגיה של SHR עם ידית קירור, היא הבטוחה ביותר. בשימוש בטכנולוגיות כמו IPL, אינפרא או 4AMP בהחלט אפשר גם להישאר עם כוויה. זה כמובן תלוי בגורמים נוספים כמו לדוגמא המקצועיות של המטפל.

הסרה בלייזר נותנת שקט לכל החיים

לא נכון. חשוב להדגיש זאת באופן חד משמעי: הסרת שיער בלייזר אינה הסרה לצמיתות. אז מדוע בכל זאת רבים בוחרים להסיר את השיער מגופם באמצעות השיטה? משום שבהשוואה לשיטות האחרות (טיפולים ביתיים כדוגמת גילוח, שעווה, חוט וכיוצא בזה), תוצאות הלייזר מרשימות ועמידות יותר.

גברים לא מסירים שיער, אך ורק נשים

לא נכון. אין עוד דרך טובה יותר לנפץ את המיתוס הזה מאשר להמליץ לכם להגיע אל חוף הים או הבריכה. הגבר הישראלי כבר לא נבהל מהסרת שיער, אלא להפך – הוא נרתע משיער גופו ועל כן מסיר אותו. שיטת הלייזר מתאימה לגברים, גם לאלו שהשערה שלהם עבה וכהה.

אז אם גמלה בלבכם ההחלטה לעשות הסרת שיער בלייזר ואם הצלחנו להסיר את הדאגות והחששות שהיו בכם טרם קבלת החלטה זו, אז כדאי שגם תדעו שאנו בק.נ. מדיקל, עובדים עם טכנולוגיית SHR עם ידית קירור, והיא השיטה הבטוחה בעולם אשר מתאימה גם לנשים, גם לגברים ואפילו לנוער.

אצלינו תקבלו טיפול איכותי בלי הבטחות מיותרות
ההבטחה היחידה שלנו אליכם - שתמיד תהיו מרוצים!

גלילה לראש העמוד

פנו עוד היום וקבלו ייעוץ חינם לכל המחלקות